Jump to content

-soraa

Members
  • Content count

    191
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

-soraa last won the day on February 10 2018

-soraa had the most liked content!

1 Follower

About -soraa

  • Rank
    Fuwa Senior
  • Birthday December 15

Profile Information

  • Location
    Yuri Paradise

Recent Profile Visitors

3,238 profile views
  1. HoshiOri Discussion

    I had some time in my easter holidays and finished Rikka's route + the common route in 5 days... Tbh I loved it but I also hate it. First of all her route had everything what I wanted to see in a "Pure Love Story" VN and I was really satisfied with the ending. However I was a bit disappointed because of the lack of Drama. But I still loved it. The MC was good. I really liked him. Rikka is like my "dream wife". She was perfect, actually too perfect and now I can't read a different route anymore. I tried but I gave up after 2mins. I can't, its not possible. For me Rikka's route will be the first and last route I read in HoshiOri. She is really my "dream wife" and I don't think I can motivate myself to read the other route's. I actually wanted to read Touko's and Misa's route but I think that will never happen. No one in this VN can compete with Rikka, at least for me. That's why I regret it that I started with Rikka's route first. 10/10 for Rikka's route! PS: Her route was really long!
  2. That's a subjective opinion. Even if someone says "it felt like THE True Route"... it dosen't mean that applies to everybody. Especially because HoshiOri dosen't even have one. Pretty sure after I am done with Rikka's route I will maybe say the same thing.
  3. Never thought about that, haha. Thy Well, my favourite girl's route is almost finished I will still wait till my easter holidays to read it or not However those guys sure work really fast. I am always surprised, no matter how many times I see their weekly updated
  4. Birthday thread

    Oh, thy guys Haha, ofc. Yuri is Life
  5. Best Imouto Routes

    This. The best sister route I ever read and my favourite route. Michiru
  6. Indeed I was pretty sure they won't translate Rikka's route first anyway However I am really looking forward in my easter/summer holidays to read it. I already waited 3 years for it... so one more year won't kill me, haha. Furthermore until every route is released it will take a lot of time (Maybe not... those guys are awesome and fast) So Trip decided to do the childhood friend route first. Tbh I actually thought he would start with Marika.
  7. Tbh I am fine... whenever Rikka's route comes out. Currently I dont have the time to read it anway and I am proably planning to read it in Easter or in my Summer holidays next year. (If Rikka's route is finished ofc) But I am happy that it will finally come out and I have something to look up next year iirc I am already waiting 3 years, that we get a english translation. I am really glad to hear that Rikka's route is very long, now am really looking forward to read her story. But I am also interested in Sora's (lol), Misa's and Touko's route. Well, mostly about Rikka and Sora
  8. OMG!... they work fast... Holly Shit! Already done with the common route and they are going to tell us which route they will do first this weekened. Honestly I am hyped and finally I can read Rikkas route soon
  9. use the japanese title bro. 恋がさくころ桜どき
  10. Mangagamer Otakon 2018 Announcement

    Kotonoha Amrilato!!!! YES, YES & FINALLY YEEEEEEEEEEEEEEEES! More Yuri VN's and I was really hoping that Mangagmer will bring it out to the west!!! I am really happy about that announcement, because I didn't think they would do it. Now we are getting 3 Yuri VN's from MG, hopefully soon. Until we get Flowers part3 from JAST USA, I can read those
  11. Currently this one from Flowers: The Volume of Summer. Is just really emotional and impactful. I really love this OST:
  12. Tbh this part was really light-hearted. I actually love Drama and the Drama in part 1 was really nice. Well, I am a bit happy, that part 2 was light-hearted this time. I actually don't want to read some dramatic story in summer. However I really hope that part 3 will be more dramatic and sad. I already heard it will be and I am really looking forward to it.
  13. same reason. I still hate Rikka what she did in spring... That made me so angry >.<
  14. Rikka... Tbh I didn't like her in part 1... She was so annoying. In part 2 she was okay because less screen-time
  15. The 2nd part of Flowers is already out since last week and this week on steam too. Let's start with the discussion. I finished it today and like the first, I truly loved the 2nd part too. Erika as MC was really nice and I llike her personality. I really enjoyed to read the 2nd part and the TRUE END was really nice. My favourite picture would be: But the 2nd part left a void in my heart, somehow I want to read more about Erika x Chidori. Hopefully the 3rd part dosen't take long to be released. PS: The guide for Flowers - summer - is also finished: GUIDE
×