Jump to content

Site Work Failed, But We Didn't Die

Ugh. Still more roadblocks. Need to get an as-yet unknown password from Nay in order to get this sucker changed. For now, please enjoy the mess of a forums we've got, and dream of the forums we will probably never one day have.

< 3 - Tay

You can dismiss this alert by clicking on the "X" button

Stormwolf

Members
  • Content count

    1,655
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Stormwolf last won the day on March 16

Stormwolf had the most liked content!

1 Follower

About Stormwolf

  • Rank
    Fuwa Elite

Profile Information

Recent Profile Visitors

7,268 profile views
  1. Arunaru not working anymore with mangagamer

    Immaturity and being a 4chan person is my biggest bet.
  2. What are you playing?

    Sounds like a pretty shit vn tbh :/
  3. Tsurezure's New Project - Gin'iro Haruka

    This is pretty slow compared to their first though. can't complain as they are fast and amazing, but it's true.
  4. What are you playing?

    Im gonna assume no one knows they're siblings in the new school.
  5. Rewrite+ Kickstarter

    Well, they can repair their reputation without my money. They don't deserve it, this is on them alone.
  6. Rewrite+ Kickstarter

    you have to be stupid to just throw your money at this.
  7. Eroge with romance route, with a non romantic ending. Astounding work. With this title and the other one its no wonder their company went tits up.
  8. What are you playing?

    Product has to match the value. It does not. Arist needs to find something else to do, his drawing is terrible and anything to the contrary is a pretty damn biased opinion. Look at that shit. Honestly, take a good damn look and really think about what you're looking at. Not only does the art look terrible, the game has no voices either. And dont tell me after the astounding success of the two previous series that they could not afford to hire staff for voice acting.10 Euro area sounds about right for this title.
  9. Huh.. who's talking about lightning and graphics? The old game's characters did not translate. They look like different people with different personalitis. Yes, you can way too often judge books by their covers, dont listen to anyone saying otherwise
  10. What are you playing?

    Seems like it possibly has no voice and obviously have the bad art of the other games before their "remasters" Will wait until a more serious version is released.
  11. I must say that they've completely failed to replicate the original characters in this remake. They come off as completely different characters, than the original portrays.
  12. Why would i need to read it? Romance tacked on, main heroine being shit and the h scenes being nukige like? I mean, do you have to be einstein to figure out this isn't good?
×