Jump to content

Ryoji

Members
  • Content count

    1,153
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Everything posted by Ryoji

  1. Welcome to Fuwanovel!!

  2. Welcome to the Forums

  3. Yeah, im curious to see how they pull it off.
  4. InvertMouse's art thread

    Love it Mouse!! What do you use to draw? (has that been asked before?) Seriously really good.
  5. Ok, I just deleted someones last post here. Am on iphone and it was an accident. Sorry about that
  6. Happy Birthday!!

  7. Happy Birthday!!

  8. Happy Birthday!!

  9. Summer Anime 2013 Season

    Eldin, I added spoiler tags to your comment because you probably spelled out exactly whats going to happen. While I agree with you, some people might not wanna know that
  10. Summer Anime 2013 Season

    Agreed, thats what I said. It has potential to be really funny, but we'll see. First episode was...meh
  11. *start Rant* No!! just no!!!!! They blew it with the anime and should just STOP!! I hated the anime, definition of a crappy adaptation (my opinion of course) *end Rant* Read the Visual Novel COMPLETELY!!! Its amazing. Skip the anime as if your life depended on it.
  12. Welcome to the Forums!!

  13. Hi, I'm Rakushun

    Welcome to the Forums!!
  14. Welcome to the Forums !!!

  15. Summer Anime 2013 Season

    I agree. SO many disappointments lol. Heres hoping Summer will kick ass and bring us many Epic Anime. The potential is there so *fingers crossed*
  16. Yuri Thread

    No hentai and make sure you use spoiler tags please.
  17. Summer Anime 2013 Season

    I watch everything. You never know when a show will surprise you. There have been many shows that surprised me because I gave them a chance
  18. Hello everybody!

    Hey there!!! Welcome to Fuwanovel
  19. Guess the Anime game

    sigh, yea, you got it. I will say this, from now on all of mine will be significantly more difficult. This time it took me 4 tries to get it to post right due to me being on my iphone. So yep, your up Down. Up Down, get it??
  20. Guess the Anime game

    OK after 4 tries (im on stupid iphone) here ya go. My selection was limited so this one is kinda easy.
  21. What Anime are you watching now?

    hmm... ok Sci-fi: Ergo Proxy Bubblegum Crisis Geneshaft Outlaw Star Silly... Sumomomo Momomo Azumanga Daioh Golden Boy Detroit Metal City Theres a few, if you can be a bot more specific, i can probably help more bit* stupid phone
  22. Guess the Anime game

    Nekomonogatari: Kuro??
×