Jump to content

bogdankl

Members
  • Content count

    267
  • Joined

  • Last visited

About bogdankl

  • Rank
    Fuwa Veteran
  • Birthday 07/24/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    in front of the PC
  • Interests
    many and all

Recent Profile Visitors

2,687 profile views
  1. What are you playing?

    oh f!!k if this is true this is the kind of subtle thing that I miss by skipping through all the read text while doing the next route. I'm kinda scared cuz I love all the girls in this vn, they are all 10+ for me and I'm afraid that... well I just hope this does not do something like the comyu main route did.
  2. What are you playing?

    I finally decided it was time to bite the bullet grab my heart and complete rewrite. I only read Lucias route last time but It's time to finish it and after reading little busters reading the common route of rewrite again is fascinating.
  3. What are you playing?

    after months of reading I finally finished little busters <and no I don't have any intention of doing masatos route> I gotta say this was one of the best visual novels I have ever read, very good mystery, interesting unusual story, great characters and to my surprise the additional routes were integrated in a really cleaver way into the overall story, really like sasegawas route and it threw a really good twist into a already established ideea, kana's route was amazing and the ending I taught was fantastic altho a bit confusing, at first I didn't really like sayas route but when I hit the replay section and the story started to unravel both saya and her route gained a lot of points in my eyes and I really started to like her <the ending sucked btw, I knew from the moment you find out sayas story at the middle of the route how this would end but the ending still sucked> the only real route that I hate was kamikitas, it was more or less worthless and didn't add anything to the main story or any hints like the other routealso It would have been nice to get an ending to kurugayas route that didn't suck, considering how much asspulling the writers did on some ocasions I'm kinda bummed out at how sad both of kurugayas endings were overall this is a must read in my opinion for anyone who is interested in visual novels also im missing 7 achievements on steam and like 3 cgs but I just can't be bothered <pretty sure i get the cgs by doing idiot riki and sayas ecstasy mode> now if you will excuse me I just discovered that there is a little busters wiki so ima gonna get me sum answers
  4. What are you playing?

    so after finishing refrain I thought the extra routes were just gonna be small addons like the side routes in majikoi, like 30 mins to of reading but after doing sasasasamis route I realized I was wrong... very wrong. Sasagawas route was pretty long and I have to say actually really well integrated into the overall story a few things of note tho, the music was way off in this one, I always felt the music did not match the atmosphere, goofy music playing at what I perceived as serious moments all the time, also adding new character "models" <idk what they are called> after reading like 60 hours of lb was kinda shocking, not to mention the new "models" for sasegawa do not feel like they fit in with the others, kinda like how in majikoi s the new "models" for koyuki felt awful I started saya's route and even tho I'm only 2 or 3 days in I gotta say I'm somewhat impressed at how they shook things up
  5. What are you playing?

    so I just finished refrain and... wow fucking wow that was one hell of a ride, I did not expect the story to go down like this in the slightest here are a few plotpoints that I would like you guys to answer to me, these are things that I have yet to discover, keep in mind that I finished refrain but I did not do anything else so if the answer is later please don't tell me the translation was kind of... hard to follow at times but that may be just because english isn't my first, I didn't see any horrible translation errors but I had to go back at times and reread several lines to get what they were saying
  6. What are you playing?

    is it possible to hate a girl in a vn but love hero story? Midori is bae tho, Midori is love, Midori is life, almost as lovable as Kud... almost now all I have to do is Rin's route and then we hit the mysterious refrain, I have a bad feeling about leaving rin's route to last but whatever
  7. What are you playing?

    I'm glad I decided to wait and read kud's route in one sitting cuz honestly... I cried like a little bitch either that or he is the souske aizen of little busters I mean like did you guys see his face during the battles, dude looks fucking evil
  8. What are you playing?

    okay is it just me or is the translation of lb kinda clunky this is like the dark souls of visual novel for me or hey maybe it's just me, english isn't my first language
  9. What are you playing?

    I finished Kurugaya's route, that was... quite something to say the least... league better than komari, like not even close, okay I got to admit that until now this vn was funny for the most part but right now this vn got me by the balls, I was starting to think I was way to overhyped but now I think it might actually deliver edit: rin beat sassassassasssami for the first time and I got an item... hilarious
  10. What are you playing?

    so finished my first route <komari's route> and I have a few things to say
  11. What are you playing?

    total defeat... it wasn't even close... WE DIDN'T EVEN SCORE ONE POINT... also am I the only one who thinks that the baseball game sucks? the minigame is kinda awesome cuz you can do allot of cool things like hitting komari and hitting the cats and hitting komari and ruining the tea party and hitting komari and also did I mention you can hit komari <can you tell I don't really like her and I hate that I have to do her route first>, on the other hand the game is just a bunch of choices and I don't even know what tf they mean, like what's a bunt and wtf is a steal or a double steal, is he supposed to steal the baseball bat??? on another note
  12. What are you playing?

    I am slowly making my way through little buster, slowly crawling through it whenever I have a few spare moments and from the moment I started reading I knew There would be times like this but on the other hand I find myself really liking all the characters I've met up until now, haven't met the blond girl yet and I sorta met... kuds new roommate, pretty sure she never even mentioned her name, also could we please get a little busters english edition walkthrough on fuwanovel please? I'm using a steam guide atm and it's not fun
  13. Little busters PE is on steam

    ok ok ok ok I may have been a tad bit overexcited when I created this topic...... just a tad bit, but in other more important notes the vn is fantastic so far and after reading the comments I will now start obsessing over any minuscule thing that rin says and does
  14. What are you playing?

    sasasasasasami keeps kicking rin's ass on a daily basis and I can't decide if it's funny or frustrating
×